Utvärderade flera olika system innan Aiai valdes
ELFA Assistans blev kunder hos Aiai/ Kaustik för fem år sedan. Innan de bestämde sig för Aiai testade de flera olika system.
– Vi fick flera andra system presenterade för oss och det som gjorde och gör Aiai unikt är att det tydligt märks att företaget vet vad assistans är och det gör att systemet är väl anpassat efter just vår bransch, förklarar Eva.
Att assistenterna lätt kan kontrollera sina tidrapporter via mobilen och godkänna med BankID är en av Evas favorit-funktioner i Aiai.
– Allt är klart mycket snabbare, inga papper måste skickas innan postlådan töms och inga papper kommer bort, allt är superbra! Säger Eva entusiastisk.
Schemakontrollen är en annan av hennes favoriter.
– Vissa schemakontroller gör vi några gånger i månaden för att hålla koll. Det känns tryggt och vi kan planera framåt och vara mer flexibla, förklarar Eva.
– Om vi har några frågor kring användandet av Aiai ringer eller mailar vi till Aiais eminenta support och där får vi alltid snabb hjälp, det är verkligen toppen, berättar Eva glatt.
Eva avslutar med att rekommendera Kaustik Akademis utbildningar samt frukostseminarium.
– Jag vill verkligen slå ett slag för Kaustiks frukostseminarium och de övriga utbildningarna. Jag tycker att det är häftigt att få komma ut och träffa andra i branschen och utbildningar har hållit en hög kvalitet. Dessa kan jag varmt rekommendera till alla branschkollegor!